Thursday, October 1, 2009

Keunggulan Hijau Menandingi Merah,Biru dan Kuning



Pada hari ini ada perlawanan sukaneka kumpulan 2o kelas ko-k.Antara acara yang diadakan adalah Semakin Jauh Semakin Sayang,Sulaman Kasih,Boling Kelapa dsbnya.

Di awal pertandingan boling kelapa tu kumpulan aku dpt last sekali sb tak satu botol pun jatuh, dlm acara kedua pun anyaman ketupat pun dapat last.Aku terfikir ini tak boleh terjadi nie, jadi aku pun masuk acara lari bawa sudu dan bola pingpong dan akhirnya dapat juga nombor satu,acara-acara seperti mkn tembikai semua pun kalah.
Johan keseluruhan kumpulan biru,tetapi apa yang penting kami dapat mengeratkan lagi hubungan kami sesama kelas.
Adegan lucu aku dan cikgu Ros Atiah mendapat perhatian semua apabila dalam acara rantaian kasih kami dapat membuat rantaian yang terpanjang tetapi main tipu di last minit jadi jatuh tempat ketiga.

Dlm entree ini aku tak dapat upload semua pic kerna x dpat lagi kumpul. Nantikan gambar-gambar yang lain.

No comments:

Post a Comment