Saturday, September 26, 2009

Celebrating EID~



Selepas sebulan berpuasa sudah tiba masanya meraikan hari raya bagi meraikan kejayaan menghadapi Ramadhan, tetapi hati ni mcm menyesal pula tak buat amal cukup2 bulan Ramadhan.

Bagi aku Raya tidak perlu lah belanja byk mana pun wlpun kenyataan aku terboros dlm linkungan rm2500 tahun nie , tp aku byk membelanjakan untuk org lain bukan utuk diriku dan yang penting duit raya kenalah bagi untuk org tua dan kanak2.Cukup sekadar baju melayu beli di jln TAR rm50 shj yg penting butang tue mesti nak besar2.

Sewaktu menulis entree ini aku sudah pun berada di Tanjung Malim menanti kelas di hari Isnin.Selain itu juga aku merancang mengadakan "open House" di sini satu untuk kelas aku yang seramai 100 org dgn tema "Sepiring Jadi Sedulang" dan satu lagi di rumah sewa bersama Sally ,As dan Datin.

No comments:

Post a Comment